Skip to content

can’t wait …

септември 29, 2011

Никой не чете блогове, но почти всички гласуват. Затова направих анкета – първата ми анкета, но пък, оле, колко музикална!!

И така, страшно бързо ви питам: коя от поместени долу формации /в т.ч. независими кандидати/ е в състояние да ви докара катарзис?

Видяхте ли колко бързо се клика. Супер сте, а ще се плаща само ако фаворитът ми не си навехне крак на път за трибуната. Стискайте палци и вярвайте в идоли.

6 Коментари leave one →
  1. септември 30, 2011 8:12 pm

    Е, как така се кликат само по две? Аз съм алчна за повече :-)

  2. октомври 1, 2011 11:48 am

    не знам що реших че над 2 е много. ;-)

  3. октомври 6, 2011 7:24 pm

    „Стискайте палци и вярвайте в идоли“ – ногу яко!!!!!!!!!!!!

  4. kr/iva permalink
    октомври 25, 2011 1:33 am

    колебаех се м/у лепа брена и синематик, но реших че вида на катарзиса има значение. кога ше публикуваш резултатите?

  5. kr/iva permalink
    октомври 25, 2011 1:35 am

    пардон *видът.

  6. октомври 26, 2011 11:30 am

    йе йе идат. аз и другите лелки от цик броим трескаво. ;-)

Вашият коментар

