Skip to content

wtf

май 15, 2009

E, не! Това е прекалено! Миг преди да се събудя се възмущавах от полемика с блогър. Виден блогър, още повече, си беше позволил язвителни нападки спрямо моята, най-хрисима особа. И ха да го преметна с отговора си, влагайки страстта, присъща на борба с вредители, ала се пробудих. Струва ми се, вече на три часа разстояние от леглото, че трябва да си почина от всякаква блогърска офанзива. Ама наистина.  

Чувствам се обсебен, закусвайки с гугъл рийдър и „часът на мама“. (не се фрустрирайте, последното добавих, заради опакия си характер и перманентните закъснения за работа)

Междувременно, ако не сте забелязали, от кратко време насам изсипвам вързопчето си на други две места. Много по-резонно ми изглежда да разширявам нечий създаден кръг, вместо да проектирам свой уединен и инакомислещ. Разбира се, едното ще се отрази на другото и тук ще се задържам спорадично.

Недоумявам защо съм станал толкова обяснителен и като последица монологизирам, но предполагам тази тотално сбъркана представа, че имам аудитория дава своето отражение.  

Местата, които харесвам и желая да се възприемат разграничено от всеобщите представи за модерна музика са (а така също и присъствам, пишейки):
http://dot.cult.bg/notitle
http://www.mentasession.org
Друго място, което все повече ме възхищава и подкрепям е:
http://majah.wordpress.com/
Съвет към всички безмълвни и анонимни читатели, които все още не са дръзнали да създадат свое кътче, не възнамеряват да го правят, но и не са се осмелили да заявят своето присъствие:
КОМЕНТИРАЙТЕ, ПО ВЪЗМОЖНОСТ ПО-ЧЕСТО. ДРУГ ПРИЗНАК ЗА ОБРАТНА ВРЪЗКА НЯМА! 
Няколко култови музикални блога бяха пред затваряне, поради огорчение на авторите им от липсата на комуникация. В резултат – прощалните им постове наброяваха над 200 коментара. Някои останаха, други – не … 
9 Коментари leave one →
  1. majah permalink
    май 15, 2009 3:57 pm

    Mr. Bronco, първо да ви поблагодаря за отбелязката. Истински ме трогна. Второ, да ви посъветвам да не хабите нерви за чуждите липси на качествена мозъчна дейност (не знам конкретно за кой блог и повод става на въпрос, но мога да си представям, щом така те е ядосало…)
    Както майка ми казва (още за съжаление не са я цитирали в „Часът на мама“) – Свиркай си! ;) Ще продължавам да ти следя писанията, където и да са. Важното е да ги има!

  2. quibble permalink
    май 17, 2009 1:37 pm

    И толкова ли е важен за теб тоя „виден блогър“, та чак и на сън те преследва?
    Прави това, което ти харесва да правиш и това е.
    А пък за комуникацията – нали си имаш статистика :)

  3. bronco permalink*
    май 17, 2009 2:18 pm

    изотзадзе с напредничавост:
    @ quibble – пропускаш същината. подарява се статистика, може и да стопли някого, пламтяща в камината ;
    @ viddy well .. – благодаря!
    @ majah – то е като „вежен“ (знам, че телевизията не ти е чужда) :)

  4. quibble permalink
    май 18, 2009 5:08 pm

    Или ти си се променил…

  5. търъхъ permalink
    май 18, 2009 9:07 pm

    Четем!
    Пиши please!

  6. bronco permalink*
    май 19, 2009 9:13 am

    @ търъхъ – не казах, че няма да пиша – напротив, посочих две алтернативи. за четенето, и преди си ми отвръщал :)

    Да не става грешка, молим, с тази публикация не съм целял да ви събирам пожеланията, заключенията (особено тълкуващи личността ми) и пр. само споделих моментните си настроения и отбелязах какво е потребно за авторите на (музикални) блогове въобще – не си въобразявам, че с 40 абонати съм голяма работа и не съм тръгнал да се съпоставям.
    Просто сведох наблюденията си до съвет!

  7. jenfel permalink
    май 19, 2009 9:46 pm

    Чета те отдавна, знаеш. И другите линкове, дето си постнал също.
    За обратната връзка си прав. На wtf бих отвърнала: some special :*
    Пиши! Където и да е, ще те намерим ;)

  8. жмъ permalink
    май 20, 2009 4:21 pm

    да закусвам с гугъл рийдъра си е жестока ебавка с (храно)смилателната ми система.. предпочитам го за обяд или по- скоро вечер, когато съм сигурна, че мога да приложа малко избирителна пропускливост инак ми иде в повече.. аз четем също :) когато имам време ама напоследък все нямам.. кой ли има изобщо всъщност

Trackbacks

  1. headphones « viddy well, little brother. viddy well.

Вашият коментар

