Skip to content

(spam) Coco vs Morgan

март 11, 2009

Днес болезнено се разделих с кварца, тактуващ честотите в дарената ми флаш памет (фирмените дарове толкова и струват, особено що касае техниката). Заболя ме, че не бях изслушал съдържанието, изсипано в момент на крайна нужда от дисково пространство. А при мен такива нужди са превърнати в навик. Как да е, ще си възобновя архива, ала след като се нахраня. И тъкмо да се наям и да се оригна от доволство, вече го предвиждах, гледам картофите, които гласях за магията на маги, взели че покълнали. Стъргах, кълцах, чоплих, нищо не остана. Тури му пепел, тези дни и боклука не ти искат даже. Така, с кренвирш в уста, викам поне да си сипя сокче. Много обичам кокос. Изпих две чаши, успокоих се и на път за третата – чета по опаковката – „налей в чаша с лед – ром, кокос и ананасче, разбъркай с лъжичка и декорирай с черешка“. Взех ромчето и какво мислите, че стана? Ами, свършиха ми цигарите!

2 Коментари leave one →
  1. В. permalink
    март 13, 2009 12:06 pm

    Е..няма пълно щастие:)

  2. sv. permalink
    март 22, 2009 5:47 am

    Хахахаха… това докато го четях одеве (щото аз като ги посъбера нещата, изчитам ги и чак после коментирам; за неактуалността пак се извинявам. повсеместна е), и аз похапвах; и като стигнах до картофите, така се захилих, че се задавих… таман се успокоих и стигнах до цигарите:)))

Вашият коментар

