Skip to content

Status quo

януари 1, 2009

guten morgen, шлафен зи гут?

мразим причинителят на здрави зъби да ми се изхлузва от четката, три пъти

мразим да не си усещам сводовете, секаш съм дюстабанлия и туловището да погажда номера, дет не са у съглашение с мене

мразим да изтърсвам мераклийски подбраната доминикана и друг да ми я пуши, намерил я сега   

мразим непозната, пияна, но добре ухаеща и препасана с гирлянди, гейша да ми се мета на врата и миг по-късно да ме клевети, че съм я напил … аз знам, че и озоновия слой го преебах, ма ааае нема да се оправдавам  

2009.01.01 – кефа се на датата, с деветка (което е обърната шестица), и на късмета си от тутманика, дето предвещава път

кефа се, че занесох пиене, там дето немаше и че имах всичко, без да се възползвам

почва второ действие

с торта

ciao

One Comment leave one →
  1. agl permalink
    януари 4, 2009 1:10 am

    Хехехехе… то по НГ ако не те обвинят в нещо, кога…
    За доминиканката – сори; но явно било е писано да направиш непредвиден подарък.

    Айде честита:))

Вашият коментар

