Skip to content

Пък

декември 15, 2008

Бих ви казал, ако си спомня, но истината е че от онзи разговор са останали само неколцина фрази, запечатали в главата ми следното: „…., чуй! Или ще ги харесаш от раз или пък никога. Средно положение няма!“ Спомням си също, че разът се удвои, после потрети и там някъде решихме да спрем. Не ми харесаха. 

В момента се напрягам, за да възпроизведа името на групата или човека, с когото разговарях, ала безуспешно. Пък и не ми харесаха, нали? Е, почти същия диалог можем да проведем и за късите, но състоятелни албумчета на Mr. Chop, тъй като днес имаме промоция:  „The Infinity Machine“, taken from Mr Chop‘s new EP „Lightworlds“, mixing fuzzy psychedelia, electronics, cinematics, funk and jazz for some heavy dose of mind-expanding tripping music!

Download: Mr Chop – The Infinity Machine

Пък, ако не ви хареса, вече знаете, свободни сте да го забравите. И какво по-хубаво от възможността да заличаваме това, което не ни се нрави?!

via parisdjs

3 Коментари leave one →
  1. декември 16, 2008 11:24 am

    Мен ми хареса. Не колкото други неща, за които си писал, но ми хареса :)

  2. jenfel permalink
    декември 16, 2008 11:05 pm

    Мен пък ми хареса преди още да си го написал ;)
    За Mr Chop или хубаво или нищо! :))

  3. agl permalink
    декември 23, 2008 10:25 pm

    Най-често музиките, които намирам при теб, доста ми харесват, като при тва са и доста често нови за мен. По тая причина си ми май най-трудният за коментари; което не значи, че не е интересно,както казах, нали:))
    „…какво по-хубаво от възможността да заличаваме това, което не ни се нрави?!“ – ох, колко съм лесна тук, нямаш идея; помня все хубавото и после си троша главата:))

Вашият коментар

