Skip to content

Video: Invaders Must Die

декември 4, 2008

Новото на The Prodigy било като новото на Pendulum, ама не съвсем. Ни старото преди, ни по-новото после, бяха като нечие друго. Сега – Електро-пънк с груув на евроденс. The Prodigy се превърнаха в халтура – честито!

4 Коментари leave one →
  1. декември 5, 2008 12:59 am

    Гадно е! Не ми харесва въобще. За мен продиджи умряха с The Fat of the Land, въпреки, че „Girls“ от Always Otnumbered, Never Outgunned много ме кефеше.

  2. Е` permalink
    февруари 21, 2009 11:35 am

    Мисля, че въобще не знаеш кога` са се родили и от какво се състои творчеството им, но познавам и други консуматори. И продължавай да се кефЕш на Girls. „Новото на The Prodigy било като новото на Pendulum, ама не съвсем“. ??? Някой вещ има ли? Смехотворковци, невежи! Peace!

  3. bronco permalink*
    февруари 21, 2009 12:19 pm

    Заради „Смехотворковци, невежи“ някак се задължавам да ти отговоря (без да пророкувам за личните ти качества и персонални познания)
    The Prodigy започват с Android! Аз го знам, защото помня, но всеки би могъл да провери в discogs.
    За вещината пък ще те пренасоча към чуждо тълкувание, свързано с друг сингъл от 2009: http://dot.cult.bg/notitle/wp/?p=3161

    пп/ следващия път, когато понечиш да характеризираш не употребявай подобни изрази, защото ще бъдеш дискриминиран!

  4. Е` permalink
    февруари 21, 2009 8:01 pm

    Здравей, bronco! Извинявай за грубия ми коментар! Нека ме извинят и останалите! Наистина не го написах от лоши чувства или, че подценявам останалите такива! Докачлив съм на Prodigy, но признавам, че бях lame по-горе!
    А за I.M.D..целият е препратка към изминали години, харесва ми, много добре издържан. Liam винаги е напипвал моментите, в които да се появи! С Уважение! Георги

Вашият коментар

