Skip to content

Am I The Same Girl

юли 4, 2008
tags: , ,

By Barbara Acklin.

Понякога трябва да поглеждаме и към загърбените стойности. Точно тези нямат нужда от забърсване, защото не задържат прах!

4 Коментари leave one →
  1. Amelia Ekhart permalink
    юли 5, 2008 3:53 pm

    : ) Страхотия!

  2. юли 7, 2008 10:41 am

    а това ми е любимият момент от хинтъртейнмънт вол. 9
    и как върви с море…

  3. юли 7, 2008 4:29 pm

    пак съм аз- преди да се хоризонтирам по плажовете си свалих няколко епизода на една компилация, наречена Sampled. Съдържа soul, jazz и funk класики, семплирани след това в сума хитчета йемтиви-стайл. Нали знаеш как като слушаш Fatboy Slim примерно и тъкмо да се сетиш откъде е даден семпъл и все не можеш ( аз поне не мога, ти може и да си про). Та, някой класики къртят, защото не съм ги чувала- като онзи рефрен от Why does my heart feel so bad на Moby.

  4. юли 22, 2008 2:03 pm

    Страхотно!!! Цялата съвременна музика се гради на златни песнички като тази…

Вашият коментар

