Skip to content

Mr Scruff – Bodytonic Podcast 014

юни 5, 2008
tags: ,

Абониран съм за Mr Scruff и получавам:

Tracklist:

  1. Salah ragab ‘Ole’ (Honest Jons 12”)
  2. Vanessa ??? ‘Better place’ (Map Music 12”)
  3. Mark V ‘Gone’ (sagport 7”)
  4. Dennis Mobley & Fresh Taste ‘Superstition’ (P&P 12”)
  5. Ron Blake ‘Tom Blake (Osunlade Mix)’ (Freestyle 12”)
  6. Theo Parrish ‘Soul Control’ (Sound Signature LP)
  7. War ‘Flying Machine’ (MCA LP)
  8. Sleepwalker ‘Shine (Piranhahead edit)’ (Especial 12”)
  9. Napihedz ‘Jah Bless’ (Prime Numbers 12”)
  10. Hughie Isachaar ‘Fever (Mr Scruff Edit)’ (CDR)
  11. Junior Delgado ‘Herb Eye’ (Big Cat LP)
  12. Bim Sherman ‘Ghetto Dub’ (Century 900 LP)
  13. Mulatu Astatke ‘Yegelle Tezeta’ (Ethiopiques CD)

Length: 1:04:17 Size: 58.8Mb

Подкастът е тук

6 Коментари leave one →
  1. jenfel permalink
    юни 5, 2008 7:40 pm

    Nice. И клипчето тоже :)

  2. majah permalink
    юни 5, 2008 9:42 pm

    ех, пак ме изпревари! тц тц =]

  3. юни 5, 2008 11:09 pm

    дръпнах си всичко възможно и съм много доволна :))

  4. юни 10, 2008 11:31 am

    аххх жив и здрав да си :) Нямаш идея как ме зарадва това сетче :) Тъкмо се бях отчаяла, че от известно време не съм чувала нищо ново на Mr. Scruff. Браво!

  5. bronco permalink*
    юни 10, 2008 5:41 pm

    благодаря. обърни внимание и на хинтертайнмънт, смятам че е по-сполучлив от каста на скръф.

  6. юни 12, 2008 5:58 pm

    oh yeah :) На Hint е пъти по-добър. В интерес на истината този на скръф ми се стори значително по-лош от предишните му неща, ама пак го обичам ;)

Вашият коментар

