Skip to content

E, това музика ли е?

май 26, 2008

Най-обичам да се возим при таксиджия-металист, в съпровод на цвилещи спирачки, тракане на арматура и Бруталика. Най-куфеещата передача от ансамбъла на Z-Rock.

Кефя се, ама много, водещият да ме наставлява: „Ако не ти изнася, сбирай круши и запретвай честотата“, а шоферът да приглася: „Страшен е тоя, а?“. Страшен е, как иначе, па и то насред джангъра можеш ли да им желаеш „лека нощ“. Ще рекат, че си изнежен. Сакън, ми те не слушат метал! Ама и мадамите. И те. Качвали се и казвали: „Ми, не може ли да пуснете музика?“, за да последва смут и отрезвяващото: „Хаусче, нещо..?“

„Е, това музика ли е?“ – пита ме водачът – „Тумба, лумба, едно и също – ни разбираш кога е почнало, ни кога ше свърши!“.

Сам съм си виновен, с моята обща култура и благонадежден вид – кимам утвърдително и викам „Ех, солото на Ингви, класика. Нема вече чудо като Удо и маймуни кат Ломбардо“. И клатим се в унисон с бакшишчето. Тоз път и двамата се кефим! Той, шот ме взима за подстриган металист, пък аз щот съм отзивчив и адаптивен. Докато Black magic е в своя апогей.

Знам кои са Slayer, помня и Accept, но най-сигурно е, че бягам от излишни спорове за персоналните предпочитания. Кое е музика и кое не, всеки сам да прецени.

Но преди да се изчерпят билетите за Jeff Mills! ; 

Seeme 2008

9 Коментари leave one →
  1. май 26, 2008 4:00 pm

    Споровете наистина са излишни, но щом не ти харесва можеш просто да слезеш и да хванеш следващия, макар и да не е много лесно да се уредиш с такси в някои от часовете на денонощието. Аз така бих направил, ако ми бичат чалга на главата и не смени музиката след като учтиво съм го помолил.

  2. mislidumi permalink
    май 26, 2008 6:04 pm

    Хи-хи :-)
    стана ми доста смешно! Хубава история!

  3. търъхъ permalink
    май 26, 2008 7:20 pm

    Въпреки, че аз се кефя на така наречения „рок“, радио z-rock не мога да го понеса повече от 30 минути. Тангра-та е в пъти по-приятна! Пък и си заслужава да я слушаш само заради Васил Върбанов.
    А по отношение на това кое е музика и кое не – питай ги по какво се познава дали нещо е музика :)

  4. jenfel permalink
    май 26, 2008 8:23 pm

    С таксиджиите оправия нема. Евалата, че си отзивчив и адаптивен. Аз за такива случаи си нося слушалки – кат не ми изнася, се изключвам :)

  5. май 27, 2008 2:56 pm

    Обичам да си говоря с таксиджиите. Много мъдрост има в тях.
    :)

  6. май 27, 2008 4:02 pm

    Мъдрост не, но тарикатски номера, мошеничество- колкото щеш. Преди малко една отрепка вместо 59 ст., колкото беше изписано, ми поиска 1 лв. и 59 ст. За километър, разбира се. Изроди!

  7. Аmelia Еkhart permalink
    май 31, 2008 11:37 am

    „… пък аз щот съм отзивчив и адаптивен.“ Тази фраза ме заплени.
    Поздравления!

  8. Хасан permalink
    юни 3, 2008 5:56 pm

    Преди да се е свършил Bush Mills-a, че като свърши повечето забравят различията!

  9. юни 5, 2008 10:19 am

    Аз веднъж се возих с един, който слушаше хардкор толкова силно, че не чух като ме е попитал „Сега накъде?“ и минахме по обиколен път. Като цяло метъла го търпя повече от чалга и цигании, та даже обикновено се радвам, че е другия вид джангър :)

Вашият коментар

