Skip to content

Хей, ‘блога’ ми развей!

април 1, 2008

Смачкан съм като току-що пресован чесън от клещи инквизиторки!

А трябва да празнувам според календара. Ама не защото улових първоаприлски шарани, а понеже навъртях цяло полугодие на блогърския колодрум. Препънах се и без малко да се откажа, но ми размина и пак се наклепах с грес. Те т’ва shimano не прощават! 

Но да не се заблуждаваме – няма тука спортен дух, нито евентуално житейска философия. Само ей такива – скалъпени поводи за гърчави лакти.

Айде да ми е честито ; Ще друсна и за вас едно … хоро!

ps/ нищо не е ясно, освен бележката дето ще закича:

Купете си последния брой на списание 1, за да прочетете интервюто с KiNK взето от моя милост – най-новият член на семейството.

Гусин Спасов, да не усучеш – ха те мерна, ха сме се напили ; ха – ха

10 Коментари leave one →
  1. април 1, 2008 9:47 pm

    виждам вече как още в петък лазим нейде по баровете под въздействието на 7-8 абсента…инак, доде излезе на хартия, онлайн интервюто можете да скивате тук: http://zine.edno.bg/preview.php?activePage=74

  2. април 2, 2008 11:09 am

    7-8 абсента? Брей.

  3. bronco permalink*
    април 2, 2008 2:16 pm

    за да бъдем прецизни evilo пропусна aftershocka, с който си разреждаме…

  4. evilo permalink
    април 2, 2008 2:38 pm

    така е…виновен съм…таз събота има едно събитие в swinging halll…ще свирят ambient anarchist!!!!! – абсента там е само 2 кинта ебаси ;)

  5. bronco permalink*
    април 2, 2008 3:36 pm

    таз събота съм на домашно джамбуре у княжево, ша поркам кот ша ма гостят хохох
    инак 2 лв ко му плащаш?!?!

    баси как наводнихме темата .
    кеф!!!

  6. jenfel permalink
    април 2, 2008 11:16 pm

    Ами да, поне един Хайд Парк да беше направил – да разводнявате на воля…. ;)

  7. jenfel permalink
    април 3, 2008 11:31 am

    Ехейй, чак сега прочетох интервюто. Брилиънт!

  8. bronco permalink*
    април 3, 2008 1:49 pm

    радвам се, пиле, и кинк се радва (убеден съм)…
    и ако чуеш нещо негово значи сме постигнали напредък.

    днес съм на пилешка вълна, не ми обръщай внимание

  9. Хасан permalink
    април 8, 2008 11:34 pm

    Аматьоре! Аматоре! Само аматьорете го пият с афтършок! Аматьоре ХъХЪ!!

    У четвъртък мислим да извеждам коуежките на запой… може се присъединиш… има 2 убави свободни ам още не съм си избрал коя за мен. Коят остане.. за теб… ай мисли… ще потвърдя тия дни..

  10. bronco permalink*
    април 9, 2008 9:16 am

    ай ммммммисля!

Вашият коментар

