Skip to content

Portishead the III

март 19, 2008

Не ще си правя труда да пиша за последния албум на Portishead при условие, че моят добър другар 7rx е развил така добре ревюто. Браво!

Ще отбележа само, че появяването на този албум не ми донесе радост. Променил съм се, променили са се и възгледите ми. И дори злорадствам, че дългата „ваканция“ за тандема катализира реакцията Dynamo Productions. Сега разбирам, че ключовият играч за мен е бил и ще бъде DJ Andy Smith, който заедно с Scott Hendy (Boca 45) създава Динамото. И така завихрят шайбата, че повличат Geoff Barrow, който пък си го отнася с два ремикса.

От Portishead не чакам четвърти, спомням си първия и това напълно ме удовлетворява.

One Comment leave one →
  1. март 25, 2008 2:56 pm

    същото и в моя двор. малко ми стана виновно (?!?), но последното изречение от този пост казва всичко, което имам за казване на III.

Вашият коментар

