Skip to content

Съобщение за четящите ме.

март 13, 2008

Блогът ми става изключително и само за музика. Празните приказки приключиха!

Иначе казано давам още един шанс на това място и тази проклета форма, наречена блог. След като намеря време ще изтрия всичко останало, некасаещо музиката.

Моля, оттук нататък да се разглежда като поредния сайт на поредния меломан. С претенции!

Поздрави, bronco 

8 Коментари leave one →
  1. unkm permalink
    март 13, 2008 5:30 pm

    Cheers big ears!

  2. търъхъ permalink
    март 13, 2008 11:30 pm

    що така ?

  3. mislidumi permalink
    март 14, 2008 9:05 am

    Давай с музиката, на мен това ми е най-интересното. Другото ще го прежиевеем някак си. Хайд Парка ще остане ли, за да си говорим там за глупости или си решил да го кръцнеш?

  4. bronco permalink*
    март 14, 2008 11:25 am

    абе аз мислех да закривам блога ти за хайд парка си се загрижила – ше го има , за къде сме без FREE shop

  5. март 14, 2008 1:40 pm

    (.)(.) абе кво закриване на блога говориш бре???? Чшшшш, пролетта се куртолиса и лудостта излезе наяве! Ай сиктир!!!

  6. ameliaekhart permalink
    март 14, 2008 5:53 pm

    Браво! Аз отдавна мисля при мен да оставя само стихчетата си, към които да забраня коментари и музиката, без която не мога.
    Хубаво си решил!

  7. Хасан permalink
    март 17, 2008 11:16 pm

    „…поредния меломан. С претенции!“

    джентълмен с уиски в ръка (бутилка) :D

  8. bronco permalink*
    март 19, 2008 5:15 pm

    нема скоч за тебе веке, баджанак!

Вашият коментар

