Skip to content

Groovy Sessions Night at Sugar 28.02.08

февруари 22, 2008

7 Коментари leave one →
  1. февруари 22, 2008 2:21 pm

    Това значи ли, че няма да уважиш Майк Патън?!

  2. majah permalink
    февруари 22, 2008 3:32 pm

    Аз ще уважа Groovy Sessions Night определено, ма то това май е ясно =}

  3. bronco permalink*
    февруари 22, 2008 5:15 pm

    майк патън е всестранно развит, а аз съм по-просто скроен и не го разбирам :)
    Faith БЕШЕ прилична банда, а Kid Koala бутна Lovage, за Mr. bungle ще си спестя коментара и май само Rahzel остана, Peeping Tom + още дузина превъплъщения. А сега и Fenesz!
    Наистина съм тесногръд, съжалявам :)

  4. Хасан permalink
    февруари 25, 2008 12:47 am

    Звънни ми, че мъ кефиш :D

  5. bronco permalink*
    февруари 25, 2008 2:13 am

    да ти звъннем ма ми свършиха дребните..

  6. Raia permalink
    февруари 25, 2008 11:02 am

    groovy party :) yei…. az sum tam. sus sigurnost shte e neshto intriguvashto.

  7. февруари 28, 2008 3:26 am

    готин флаер Mr Bronco :)

Вашият коментар

