Skip to content

Нека ми е…

декември 5, 2007

С прискърбие заключавам, че сте сухари! 

И тази година няма да ме поканите на х. Будала за 8-ми.., смятате че като се наливате без мен ще е по-забавно …, Нека ми е, празнувайте си …. примижавам надменно с вдигната брадичка и сам ще си правя густо.

Нека ми е густо #1:

Нека ми е густо #2:

menta_mono_0820071.jpg

Menta Session Party with

Funkalyzer & Teddybear 

Pafel & Stefak 

club Mono, 22.00 h, entrance FREE

„Сухари“ не е константна величина, бързо променям гледището си, ако в последния момент ме поканят ;B

No comments yet

Вашият коментар

