Skip to content

The QSO – Tropidelico

октомври 26, 2007

Днес съм щастлив (петъкът няма нищо общо), съвсем изненадващо се сдобих с The QSO – Tropidelico. За теб може да не е важно, но аз ще се върна с впечатления в думи (такъв съм си аз). Засега толкова, а албумът е в памет на Terry Holland (1944-2006).

later that day: 

Една крива душа каза, не ами написа даже, че се стоплила от поредния подкаст на куантик (хич няма да обяснявам кой е quantic и що е то podcast – вземи се ограмоти), а аз четейки запремигах пред монитора и чудейки се що за емоция е тая, драснах три реда простотии в отговор.
Не че сега бих молил да ми трие коментара, щото моята плява е безобидна и никому не пречи, ма вече имам сериозни подозрения за усещането й в онзи момент..
Хайде сега за албума, че пак се отплеснах (лош навик) – впечатления в думи ли, тропическа буря приятелю, докато го слушам (вече 4ти път) ми се допи spiced, допуши ми се cigare и попаднах другаде…,

кой черпи?

..да бе, тук съм още, как да ти кажа – will плаче за всенародна любов… и наистина ми се допи.. аз изчезвам, купи си албума, моля те, и не ме карай да описвам музиката с думи :)))

„…The music given birth here is Tropical, Funky & Heavy, recorded in several sessions across England, Colombia, Puerto Rico & Panama…“; „…The making of this record was a humbling experience, as a Producer, Player & Music lover, I learnt many things. For all the pleasure I had in making it, I trust Tropidelico will be an enjoyable listen.“

William Holland /June 2007/  

remarks:

1. will = william holland aka quantic
2. terry holland – will’s father
3. the quantic soul orchestra = will’s live band
4. поздрави за rootique и evilo – чувствата са споделени
5. special thanks to mr. mishev 

2 Коментари leave one →
  1. октомври 26, 2007 8:59 am

    слушай го с кеф, щото е просто велик..ама ти това много добре го знаеш де ;)

  2. FunkLord45s permalink
    октомври 27, 2007 2:31 pm

    Quantic отново доказа с този албум ,че наистина е най-продуктивния музикант

    Big ups

Вашият коментар

